Mamman och Mollan

image22

Kommentarer
Postat av: Milla

Ååå vilken fin bild på mor och dotter. Hon är ju så söt Mollan så det är inte klokt. Vilken go mössa hon har. Är kortet taget på favorit cafét månne, där du säljer dina fina kort?
Har precis varit ute och motionerat mina barn, de har cyklat och jag har power gått med Vilgot i urban jungeln. Så nu är vi (läs jag) helt slut, för barnen fortsatte på studsmattan. Ska laga barnens favorit nu... risbollar...
saknar dig såååå
massor av kramar till min favorit Molla
Kram Milla

2008-05-22 @ 17:09:47
URL: http://www.millaspyssel.blogg.se
Postat av: Ninni

Hej Åsa!

Va, fina ni är! Så det är så här ni har det på dagarna... sitter och fikar och mumsar i er ;-) Hoppas ni har det bra. Jo, vi hade det jätte bra i Belgien. Alldeles för bra, ville stanna lite till. Vi fick en hel del tid till pyssel faktiskt.

Hoppas vi kan ses nån dag innan sommarn kommer på allvar. Kanske kan ses på Papprika en onsdagkväll snart.

Nu ska jag ha en liten "fredagsscrap". Ha en trevlig helg!

Kram // Heléna

2008-05-23 @ 21:10:32
URL: http://madebyhelena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0